Noapte de Titan

Doar asa, cat sa sune mai pompos, in realitate fiind vorba de parcul Titan unde ma mai plimb cu bicicleta.

De curand parcul insa a capatat un aer idilic datorita montarii unor nocturne langa terenurile de baschet. Am rezistat o data, de doua ori, de zece ori, dar azi n-am mai rezistat si mi-am luat rucsacul cu mine. S-au dus dracu’ exercitiile cu bicicleta, dar au iesit in schimb niste imagini interesante. Ce nu?

PS
Am zis ca daca imaginile nu sunt cine stie ce, macar sa se cheme in engleza, nu?

5 Responses to “Noapte de Titan”

  1. Marilena Says:

    Nice pcs….dar parcul arata fff bine si cu siguranta poti reveni cu poze si mai frumoase si mai multe…

  2. Sunt foarte frumoase imaginile. Cred ca foarte putini pot surprinde frumusetea acestui parc. Bravo!

  3. Imi place ultima fotografie. Bravo!

  4. carmela Says:

    Ba da! 🙂

Leave a Reply

