Weekend la munte

De mult mi-am dorit sa ajung aici, nu dintr-un motiv anume, ci pentru ca aveam sentimentul ca o sa imi placa. Prima data am ajuns din intamplare, dar nu am putut sa ramanem pentru ca nu mai era nici o camera libera. Atunci am decis sa revenim pentru ca atat hotelul e interesant, cat si drumul era o provocare (pe la Cuibul Dorului), dar mai ales pentru ca se poate ajunge foarte usor pe platou la Babele. Plus combinatia dintre natura, peisaje, trasee la botul calului si confortul oferit de un hotel de cateva stele in mijlocul muntelui, la 1600 de metrii.

Am ajuns vineri noaptea, am stat la o bere linisititi si bucurosi ca s-a terminat drumul (n-am mai fost noaptea pe forestiere acoperite cu zapada  inghetata), dar mai ales saptamana de munca! Sambata a fost o zi frumoasa desi zapada nu era chiar omniprezenta plus ca a cam batut vantul, mai ales sus pe platou, dar am avut parte de soare si de lipsa de precipitatii. Am urcat pana la Babele, bucurandu-ne de soare, dar si luptandu-ne de cateva ori cu vantul care aproape ca ne dobora din picioare sau ne umplea ochii de cioburi de gheata. Altfel am apreciat paharul cu ceai sau ciorba de vacuta la adapostul cabanei dupa ce ne batuse vantul ala si inainte sa iesim iar sa il infruntam. Nu a fost nimic deosebit, dar avand in  vedere lipsa de exercitiu specifica perioadei de iarna, a fost interesant.  Dupa munte am dat de cateva ori din maini in piscina, ba chiar ne-am relaxat in sauna si jacuzzi inainte de masa, incheind seara cu un joc de canasta si un pahar de vin. Duminica a fost intoarcerea acasa fara trafic, nervi sau surprize neplacute.

Desi nu am facut ceva extraordinar/senzational/maxim (!!), a fost unul dintre cele mai relaxante si deconectante weekend-uri din ultimul timp! Cred ca la vara o sa petrecem vreo saptamana pe acolo pentru ca se pot incepe cu usurinta foarte multe trasee atat spre varfuri, cat si pe versantii din jur. Asta daca nu descoperim altceva intre timp!

2 Responses to “Weekend la munte”

  1. imi face placere si pofta povestea ta, asa mi-as dori si eu un astfel de weekend relaxant…. intrebarea mea este: se putea ajunge la hotel si cu o masina normala, nu cu un SUV?

    • mai nu stiu ce sa zic; in parcarea hotelului erau genul Logan, adica putin mai inalte.
      pe unde am venit eu (cuibul dorului) nu se putea (drumul e si inchis circulatiei), dar pe cealalta parte (prin moroieni) e accesibil (curatat si lat, practic o banda pe sens). plus ca fiind inghetat e destul de nivelat.
      probleme ar putea fi la inceput, adica dupa sanatoriu pentru ca sunt foarte multe denivelari, gropi, obstacole si nu e zapada, deci nici nivelat nu e.

      ca sa citez un prieten “ajungi cu orice masina, dar rosu de nervi” 🙂
      oricum iti recomand; ti-ar placea si ti-ar prinde bine!

Leave a Reply

